• جزئیات پروژه‌های شرکت پویاانرژی

    جزئیات پروژه‌های شرکت پویاانرژی

    با افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان، متعلق به شرکت پویاانرژی، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «ومعادن»، دو خط ۱۸۳ مگاواتی به شبکه برق کشور اضافه شد. میزان سرمایه‌گذاری این طرح توسعه‌ای حدود ۳ هزار میلیارد تومان، معادل ۹۰ میلیون یورو، بوده است.

  • بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور در چند قدمی افتتاح

    بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور در چند قدمی افتتاح

    مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد با اشاره به انجام مراحل پایانی اجرای تست گرم در بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی ایران از بهره‌برداری قریب الوقوع فاز اول کارخانجات این مجتمع به عنوان بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی کشور تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی

    پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی

    پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازیاولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی بیمه رازی در سال 1403 با رویکرد بازاریابی و ارائه پاسخ‌های مناسب به نیازهای مخاطبان صنعت بیمه برگزار شد.

  • پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

    پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

    دکتر آقادادی و معاونان ستادی با هدف ارزیابی عملکرد و دیدار با همکاران و شبکه فروش در سرپرستی استان ایلام بیمه کوثر حضور یافتند.

  • اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات

    اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات

    مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر با تاکید بر اینکه "شعار نوآوری در خدمت" را در راستای بهره مندی شهروندان از خدمات برتر بانکی طی بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی در دستور کار قرار داده ایم؛ جزئیات محصولات جدید این بانک در حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.